Twój koszyk jest pusty

Częste pytania

1. Jak złożyć zamówienie i skorzystać z kodu rabatowego?
Instrukcja krok po kroku jest dostępna tutaj.

2. Jakie są dostępne sposoby płatności?
Formy płatności to przelew oraz Dotpay.
Szczegóły na temat form płatności dostępne są tutaj.

3. Jakie są dostępne formy wysyłki?
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera DPD.
Szczegóły na temat rodzajów wysyłki dostępne są tutaj.

4. Jak korzystać z wyszukiwarki produktów w obrębie sklepu?

W sekcji nagłówkowej strony znajduje się wyszukiwarka ułatwiająca wyszukiwanie produktów znajdujących się na sklepie. Po wpisaniu słowa kluczowego wyświetlona zostanie strona z efektami wyszukiwania.

5. Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia.

Zamówienie złożone przez klienta naszego sklepu może przyjąć następujące stany:

    • nowe zamówienie - oznacza, że Twoje zamówienie zostało zaakceptowane i rozpoczyna się jego realizacja przez naszych pracowników.
    • zamówienie opłacone - oznacza, że otrzymaliśmy wpłatę i Twoje zamówienie przechodzi proces kompletowania i pakowania.
    • zamówienie wysłane - oznacza, że Twoje zamówienie zostało wysłane we wcześniej wybrany sposób.
    • oczekiwanie na płatność
    • zamówienie anulowane - email z takim statusem wysyłamy gdy jeden z naszych pracowników po rozmowie z klientem i na jego prośbę anulował zamówienie.
    • kod rabatowy zrealizowany nieprawidłowo-taki status wysyłamy do Państwa np wtedy gdy istnieją przesłanki, że posiadają Państwo kod rabatowy  (np. kod rabatowy wpisany w polu "uwagi" co jest niewłaściwe). W takim mailu zawarta jest także dodatkowa informacja o tym jak prawidłowo aktywować kod rabatowy.