Twój koszyk jest pusty

Regulamin

1.

Sklep Internetowy "Lume" działający pod adresem lume.sklep.pl, prowadzony jest przez firmę:

Lume Design Anna Nowicka
ul. Rolnicza 10A/18
81-615 Gdynia

NIP 5861516423
REGON 362496868



2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet.
W celu złożenia zamówienia należy:

wybrać produkt
dodać do koszyka
podać podczas składania zamówienia dane niezbędne do wysyłki.

Po złożeniu zamówienia przez internet do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość z adresem strony, pod którym znajdują się informacje o aktualnym stanie zamówienia.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się, gdy tylko zostanie ono złożone, a do klienta zostanie przesłana wiadomość e-mail, o której mowa w punkcie 2.

4. Czas realizacji zamówienia jest różny w zależności od wybranej formy płatności, wysyłki oraz od stanu magazynowego zakupionych produktów.

Dostawa produktów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem.


WYSYŁKA

5. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy może się różnić w zależności od wybranego sposobu wysyłki niemniej zawsze dokładamy wszelkich starań by realizacja zamówienia przebiegała jak najszybciej.

6. Jako termin otrzymania przesyłki należy rozumieć sumę czasu realizacji i czasu dostawy.

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

8. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem usług Poczty Polskiej. Możliwe do wyboru formy wysyłki:

  • Poczta polska (list polecony ekonomiczny) - 7 zł dla zamówień, które opłacisz z góry przelewem na nasze konto.

  • Poczta polska (list polecony priorytetowy) – 10 zł

  • Kurier - 15zł

    Przy zamówieniach powyżej 150 zł wysyłka listem poleconym priorytetowym GRATIS.
    Do przesyłki dołączany jest paragon lub faktura VAT.

9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy dane adresowe podane przez Klienta są błędne lub niepełne, a także wtedy, gdy przesyłka nie została odebrana przez Klienta w terminie. Ponowne wysłanie zamówionego towaru jest możliwe dopiero po opłaceniu przez Klienta kosztów ponownej przesyłki i pokryciu ewentualnych kosztów dostarczenia zwrotu.

10. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich w formie widocznych dla klienta kwot netto i brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

11. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

  • Przedpłata na konto

  • Szybkie płatności Dotpay

12. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

13. W momencie złożenia przez Kupującego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

14. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

15.
Dane osobowe przekazywane przez Klienta przetwarzane są przez Sprzedawcę (tj. Lume Design Anna Nowicka z siedzibą w Gdyni, ul. Rolnicza 10a/18, posługująca się nadanym jej numerem identyfikacji podatkowej (NIP) 5861516423 oraz numerem statystycznym REGON 362496868, który jest administratorem danych osobowych.), zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku (dalej „RODO”).
POLITYKA PRYWATNOŚCI


REKLAMACJE

15. Lume Design Anna Nowicka jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży produktu zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu lub adres email: sklep@lume.sklep.pl Lume Design Anna Nowicka zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 10 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę nabycia oraz powód reklamacji.

Do reklamowanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu a także szczegółowy opis przyczyny reklamacji.


Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.



ODSTĄPIENIE OD UMOWY KONSUMENTA

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  3. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą na adres Sprzedawcy.

  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na samym dole regulaminu, jak również dołączonego do wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu, jednak nie jest to obowiązkowe.

  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  6. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem

  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Zwracane produkty powinny być w oryginalnych opakowaniach, odpowiednio zabezpieczone do wysyłki (np. koperta bąbelkowa).

  8. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

  9. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

  11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi, kiedy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (zamówienie indywidualne) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

    Zwrotom nie podlegają:
    *  Produkty zgłoszone po upływie 14 dni od odebrania przesyłki
    *  Produkty wykonane na specjalne zamówienie.
    *  Produkty spersonalizowane (np. zmiana kolorystyki danego modelu, tworzenie modyfikacji modelu)
    *  Produkty z widocznymi śladami użytkowania
    *  Produkty celowo uszkodzone
    *  Produkty objęte promocją w chwili zakupu

    Produkty ze zwrotami muszą być starannie zapakowane, tak jak w przypadku przesyłki, która przychodzi do klienta.

---------

„Cookies” - co to jest?

Pliki „cookies”, czyli inaczej ciasteczka, to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które są przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczonych do korzystania ze stron internetowych (np. przeglądarka internetowa).


W jakim celu i jak używane są ciasteczka?

Ciasteczka pozwalają rozpoznać urządzenie (przeglądarkę) użytkownika i odpowiednio dostosować stronę internetową do oczekiwań oraz indywidualnych preferencji użytkownika.

Ponadto, pliki "cookies" używane są w celu tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć sposób korzystania ze stron internetowych przez użytkowników, co umożliwia ulepszanie struktury stron, treści i reklam, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Co więcej, z ciasteczka umożliwiają identyfikację zalogowanego użytkownika, dzięki czemu nie ma potrzeby wpisywania loginu oraz hasła na każdej kolejnej odwiedzanej podstronie.

Pliki "cookies" używane są również do zapamiętywania towarów i usług wybranych przez użytkownika i umożliwiają złożenie zamówienia w sklepie internetowym, przy czym wszystkie dane personalne użytkownika zbierane w celu złożenia zamówienia są przekazywane w sposób zaszyfrowany, uniemożliwiający ich odczyt przez osoby trzecie.

Rodzaje plików "cookie"

W ramach Serwisu stosowane są dwa rodzaje ciasteczek: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Ciastka „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (np. przeglądarki internetowej).

„Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

Jak można zarządzać swoimi plikami „cookies”?

Z reguły oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies" na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies" w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies" dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Wyłączenie plików „cookies” lub modyfikacja ustawień przeglądarki dotyczących „cookies", może spowodować, że niektóre funkcjonalności na stronie internetowej nie będą działać poprawnie.

Załączniki